فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

مرا ببوس

مرا ببوس الان برات خواب دیشب فرستادم خیلی باحاله نه ؟قیلون (میدونم درستش قلیونه هاااااا)هلویی خیلی فاز میده هاا میدونی الان دارم به چی گوش میدم ستاره مرد (این دیگه چیه (اینو تو میگیااا))قسمت دوم مرا ببوس خیلی باحاله.خیلی قشنگه هم اهنگش هم شعرش بیشتر از همه این قشنگه که شعرشو یکی از افسران توده شب قبل ار اعدامش گفته برای دخترش اولین بارم پروانه این اهنگو خوند برای یه فیلم که توش ژاله علو اینو لب میزد با صدای پروانه چه قد دوست داشتم الان سال چهل بود منو تو جفتمون تو اون سال بودیم سال چهلی که هیچ وقت آیندش بهمن ۵۷ نمیشد.چه قد خوب میشد چه قد؟این از اون رویاهایی که خیلی وقتا بهش فکر میکنم نمیدونی با مجله قدیمیام چه حالی میکنم وقتی میخونمشون قرق میشم حتا مطالب روحوضیش شنبه جام جم تو برنامه البوم شهر داشت با حسن خیاط باشی مصاحبه میکرد .میشناسیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(این دیگه کیه (اینم تو میگی)) اگه از بابات بپرسی مهندس بیلی کی بود حتمن یهت میگه بعدش حسن خیاط باشی خواننده شو من بازیگر یه هنرمند واقعی من که خیلی ازش خوشم میاد .نمیدونی چه قد عوض شده بود خیلی خوشتیپ تر خیلی خیلی جذاب شده بود با مو های بلند همش با پاکت سیگارو فندکش ور میرفت. این حسن خیاط باشی یه کاراکتری رو ارائه کرد تو تلویزیون ملی به اسم مهندس بیلی که فوق العاده زیاد تو زمان خودش معروف بود پر طرفدار یه ادمی که رفته اروپا رو گشته بعدشم میاد اینجا حال بیا ببین یه برنامه انتقادی میشه گفت. مثل اقای مربوطه این شعرو شنیدی .میدونی اول اینو کی خونده گیتی نهههههههههههههههههههههههههههههههه ایرج مهدیان بعضی از قسمتای شعرش خیلی قشنگه فقط بعضی قسمتاش گل مریم گل مریم سر راه تو پر پر کردم نداستم قسمهای تو باور کردم *به یادم به یادم امد آن شب در سکوت صحرا تو بودی من مهتاب عطر گلها رها بود ز غمها دل ما رفتی شد فنا آن رویا در دلم شد بی تو هنگامه برپا در انتظارت عمرم هدر شد نفرین بر این دنیا من فقط از اونجایی که ستاره گذاشتم خوشم میاد فقط ف
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد