فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

وقتی تو با من باشی

پنجشنبه، 20 آذر، 1382
وقتی تو با من باشی
وقتی تو با من باشی شبای من عاشقونس
وقتی من بی تو باشم شبای من بی ستارس
وقتی تو با من باشی روای من رویاییه
وقتی ازپیشم میریروزا برام یه کابوسه
وقتی دستات توی دستام بمونه
وقتی لبهات روی لبهام بمونه
اون وقته حس میکنم دارم اسیرت میمونم
اون وقته که دوست دارم همیشه پیشت بمونم
وقتی از پیشم بری من تک و تنها میمونم
تو نذار با غصه ها این جور هماغوش بمونم
تو بیا از راه دور دستای خستمو بگیر
تو بیا از راه دور قلب شکستمو ببین
اخه من با چه زبون بهت بگم دوست دارم
کی میشه به من بگی دوست دارم دوست دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد