فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

سرزمین تاریکی غلیظ

وشنبه، 24 آذر، 1382
سرزمین تاریکی غلیظ
سلام
امروز روز بد نبود
یه اتفاق خیلی جالب امروز ۹ صبح پا شدم ۴ خوابیدم ۹ پاشدم
میخواستم یه سر برم پاتن اریا شهر ۹ پا شدم با خواهرم رفتم تقریبن هیچی بدرد خور پیدا نکردم.کاپشناش اصلن خوب نبود رفتیم بوتیک بغلیش یه کاپشن دیدیم بد تبود گرفتمش جالبه همین طور که داشتم لباسا رو میدیدم نصف سقف مغازه ریخت خوب شد حالا کسی زیرش نبود به خیر تموم شد.
راستی تا یادم نرفته بعد از مدتها یه گرام شیپوری پیدا کرم تویکی از مبل فروشیهای اریا شهر خیلی تمیز بود خودمونیم خیلی چیز شیک و با کلاسیه من خیلی دوست دارم ولی قیمتش ۱۲۰ هزار تومن به نظرم گرون میگفت اره دیگه نخریدم خودم دنبال یه گرام یا رادیو گرام استروفونیک هستم که باهاش صفحه گوش بدم
بالاخره بعدش رفتم واکسن زدم عجب دردی گرفت.اینم به خیر تموم شد تا برگشتم خونه خوابیدم ساعت ۷ بعد اظهر پا شدم شروع کردم به نوشتن
اول میخوام چند تا از گفتار های فیلم خانه سیاه است رو بگم خیلی دوسش دارم متنا از تورات و چند تا از کتابای مذهبیه
مثل اب ریخته شده ام ومثل انانی که از قدیم مرده اند. وبر مژگانم سایه موت است
بر مژگانم سایه موت است. مرا ترک کن مرا ترک کن زیرا روزهایم نفسیست. مرا ترک کن پیش از که به جایی بروم که از ان بازگشتی نیست به سرزمین تاریکی غلیظ
از تلخی روح خود سخن میرانم
از تلخی روح خود سخن میرانم
هنگامی که خاموش بودم جانم پوسیده میشد از نعره ای که تمام روز میزدم به یاد اور که زندگی من باد است
نام تو را ای متعال خواهم سراییید
نام تو را با عود ده تار خواهم سرایید
زیرا به شکلی عجیب و مهیب ساخته شده ام
وای بر من زیرا که روز رو رو به زوال نهاده است وسایه های عصر دراز میشوند هستی ما چون قفسی که پر از پرندگان باشد از ناله های اسارت لبریز است مانند فاخته برای انصاف میمانیم ونیست انتظار نور مییشیم واینک ظلمت است
راستی میخوام یکم از سینما بگم من به سینما خیلی علاقه دارم و در مورد سینمای ایران میخوام بگم اصلن سینمای به این نام وجود نداره مگر کارای بهمن قبادی عباس کیارستمی سهراب شهید ثالث و جعفر پناهی و فروغ فرخزاد این چند تا رو هم انقدر داخل کشور ازشون بد میگن و از اینکه واقعیت های جامعه فقر تبعیض و.. رو نشون میدن بعضی ها دوست ندارن این واقعیتها نشون داده بشه این کار گردانآ اوناییم که زنده ان خارج از کشورن به این سادگی ما سیتمایی به اسم سینمای ایران ندارییم ولی سینمای فرانسه وجود داره سینمای نئورئالیسم ایتالیا وجود داره سینمائ اکسپر سیونیست المان وجود داره و....
من از کارای این کارگردانا خیلی خوشم میاد
تمام کارای اندره تارکوفسکی
تمام کارای سرگئی پاراجانف(۴ تا کار که بیشتر نداره )
رنه کلر (بعضی از کاراش)
الن کاوالیه(طپش قلب)
و خیلی های دیگه که الان یادم نمیاد
فیلمهای کلاسیک تاریخ سینما رو هم خیلی خیلی دوست دارم
خوب تا بعد که فیلمای مورد علاقمو بگم و ر موردشون صحبت کنیم
نظرات 1 + ارسال نظر
دفتر عشق سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام. خوبی؟ وب خوبی داری. پیش منم بیا. منتظرم. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد