فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

شنبه، 22 آذر، 1382
وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست
سلام
میخوام با یه شعر از اخوان ثالث شروع کنم. که این شعرو با صدای فروغ هم دارم
ای تکیه وپناه
زیباترین
لحظه های
پر عصمت و پر شکوه
تنهایی و خلوت من
ای شط شیرین پر شکوت من
ای با تو من گشته بسیار
در کوچه های بزرگ نجابت
در کوچه های فرو بسته استجابت
در کوچه های سرور و غم راستینی که مان بود
در کوچه باغ گل ساکت ناز هایت
...
ای شط پر شکوت هر چه زیبایی پاک
ای شط زیبای پر شکوت من ای رفته تا دور ستان
انجا بگو تا کدامبن ستاره ست
روشنترین همنشین قدیم شب غربت تو
ای همنشین قدیم شب غربت من(از مهدی اخوان ثالث)
میخوام از عشق بگم
میدونی به نظر من معنی ومفهوم عشق عوض شده یا این که خیل لوث شده نمیدونم شاید این نظر من غلط باشه نمیدونم؟
به نظر من عشقی عشقه که با تمام دل و جون باشه با تمام وجود الان یه جوری شده که عشق معنیش با ازدواج یکی شده چقدر احمقانس این طور نیست؟ وقتی عشق بوی زندگی بگیره بوی یکنواختی بوی قورمه سبزی بگیره اصلن دیگه عشق نیست!!
نمیگم عشق باید یه رابطه فانتزی باشه ها نه من میگم عشق باید عشق باشه یعنی اینکه عشق خیلی مقسه که با این چیزا الوده بشه؟ یه چیز دیگه میدونین یه مدته یه جور دیوونه بازایی هیستریکی عشق تعبیر میشه
اگه یکی واقعن عاشقه این جور علام هیسریک و معشوق ازاری رو نداره و اگه یه روز بفهمه وجودش ازار دهندس یا معشوقش نمیخوادش به هر دلیل باید کنار بره اگه واقعن عاشقه نه این که شروع کنه به ازار اذیت باید ببینه معشوقش چه جوری راحته باید ببینه اون چی میخواد در ضمن من عاشق عشقای زمینیم مکه غر از اینم چیزی وجود داره؟؟؟؟؟ راستی در مورد ۲ شخصیت دوست دارم خیلی حرف بزنم یکی شیخ صنعان که واقعن نمونه یه عاشق واقعیه وبرای عشق پاشو رو همه چی گذاشت.
یکی هم برصیصا که بنا به روایتی از بنی اسرآءیل بوده و ۶۰ سال عبات میکنه و از دنیا میبره ولی اخر دلباخته زنی میشه و رو همه چی پا میذاره البته روایتای مختلفی وجود داره یه عده میگن که اون زن باردار میشه و بعدن به قتل میرسه ولی این مهم نیست مهم اینه عشق زمینی میتونه کسی که ۶۰ سال عبادت میکنه رو از پا دراره
من هر جا از عشق زمینی گفتم نباید به غریزه جنسی تعبیر بشه خیلی ها این اشتباه میکنن
بعد اینکه من اصلن قانون صادر نمیکنم و نظر شخصیمو میگم شایدم خوب نتوستم بگم نمیوم اگه شما نظر بدین ممنون میشم
در ضمن من نمیدونم چرا ترانه هامو میزام تو صفحمم من ان قدر از ترانه گفم بعد نابودش کردم ولی اینو بگم من اصلن ادعایی تو این زمینه ندارم(تو هیچ زمینه ای ادعا ندارم!)
اینا صرفن احساساتمه فقط همین
راستسی اینم جمله رو هم از فروغ بگم
وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست
نظرات 3 + ارسال نظر
از سرزمینهای دور دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ

واسه خودتن اینا عمرن یه جورایی خودتی هنرمند چرا ایمیل منوجواب نمیدی

ارمیتا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ق.ظ

هنرمند اینا واسه خودته این هزار بار هزار بار دیگم خودتی فکر کنم احمقترین ادم روی زمین تو باشی میل منو جواب بده زود

امید جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ق.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام.حالتون خوبه؟
شما به وبلاگ من اومده بودین.ببخشین من بایدزودترخدمت میرسیدم.
مطالبتون قشنگه.امیدوارم موفق باشین.
واسه تبادل لینک هم موافقم.منتظرتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد