فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

ظهیر الدوله

اخ که چه قد خوشحالم این پرشین بلاگ هک شد دارم حال میکنم من که فقط به دلایل حسی بوداونجا مینوشتم دلیلش خودت بودی دیگه میدونستم فصل سرد من تو پرشین بلاگ یه چیزه دیگس میدونستم ولی حالا هم فرقی نکرده

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که چه قد برای نوشتن تنگ شده بود چه قد.میدونی ا

چه قد این عاشورا بود تاسوعا بود؟این روزی که رفتیم تا دم در ظهیر الدوله چسبیداااا کلی حال داد.اینقده دوست دارم بریم اونجا هیچکیم نباشه من و تو تنهای تنها پیش فروغ واغعن که این کشور مزخرف این خاک لیاقت فروغ نداشت و نداره  اصلن.ولی یه روز پا میشیم از ظهیر الدوله دربند اونوقتم دیگه میدونی خودت

قفسه کتابام داره دیگه میترکه نمیدونم چی کار کنم .داشتم کتابامو میدم یه کتاب دارم تو ۱۱ سالگی از پسر عمم گرفتم به عسم عجیب تر از علم میدونی یه زمانی چه قد بت این کتاب حال میکردم پر از ماجرا های عجیب غریب مثلن یارو داره را میره زارت غیب میشه یه یه قبرستون ار شب یه ساعتی مردهاش پا میشن را میرن حالا اینا رو ولش یه داستانی داره به اسم مردی که معلوم نبود از کجا امده؟یه داستان واقعیه که تو نورمبرگ اتفاق میفته.داستان شخصیه به نام کاسپر هازور که نه معلو از کجا اومده هیچی هیچی یه داستان جالبی داره کلی ادم پا میشن روش تحقیق میکنن بعدن توی یه پارک به شیوهی کاملن مرموز کشته میشه الانم توی نورمبرگ یه موزه به همین اسم هست که لباساش اون جا نگهداری میشه حالا چرا اینو گفتم میدونی خیلیا میگن که کاسپر ممکنه از یه سیاره دیگه اومده یه خیلی از دلالیل میدونی چرا اینطوری میگن چون هنوز اونقد الوده به این دنیا نشده بود به دورویی به دروغ به خیلی چیزیای دیگه واااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عسل من تو هم کاسپر منی تو هم از یه سیاره دیگه اومدی اون قد حسات خالصانس انگار تو این سیاره نبودی نمیدونم چی بگم خیلی وقتا فکر میکنم تو از کجا اومدی مگه میشه یه انسان این قدر صادق باشه مگه میشه ؟؟؟

عسلم خیلی دوست دارم خیلی خیلی

پرچونگی های دلم

دلم یه شاخه گل ِ زرد می خواد
زرد ِ زرد ِ زرد
درست مثل خورشید
کی می گه زرد رنگ بدیه؟
...
دلم تو را می خواهد
به تمامی !
کاش بیایی
و
من را ا به باغ ستاره ها ببری
(دلم یه بغل ستاره می خواد
می چینی برام ؟!)
...
دلم یه لبخند می خواد
که رو لبت بمونه
...
دلم یه عالمه امنیت می خواد
...
دلم سردشه
یه آغوش گرم می خواد
که توش گم شه
...
تو نیستی
سکوت اما هست
آسمان ِ من نیست
رنگ آبی اش اما هست
دل ِ من چقدر تنهاست زیر اینهمه سقف
...
دلم می خواد فردا با لبخند از خواب بیدارشم !
دلم می خواد بیدار که شدم همه جا پر باشه از عطر ِ گل ِ مریم
همین !!!!

سارا خ.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد