فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

بوی کتاب

چهارشنبه، 12 آذر، 1382

بوی کتاب
نیمیدونم از کی افتادم به کتاب خریدن و خوندن(یکی نیست بگه کی میدونه)
ولی یادم یه بار همین طوری به سرم زد برم انقلاب نیمیدونم چند سال پیش بود شاید ۱۰ سال پیش ولی اون موقع تنها چیزی که به ذهنم رسید بگیرم یه فیلم نامه از کیمیایی بود ولی بعدن یواش یواش افتادم تو خط ادبیات معاصر و فهمیدم اگه چیز به درد بخور میخوام باید دنبال چاپ قبل از انقلاب باشم.از اون به بعد همیشه خیابون انقلاب برام خوشایند بود ولی من وقتی کتاب ارزون بود اصل کاریا رو گرفتم مثل تمام اثار هدایت و چوبک و پزشکزاد و...
اون زمان من هدایت رو جلدی ۴۰۰ میخریدم ولی الان شده ۱۸۰۰
اره بابا ارزونی رو حال میکنی
اره داشتم میگفتم همین طور ادامه دادم تا الان که فردا مبخوام برم انقلاب و چند تا کار خو ب بگیرم الان یادم نمیاد چه کتابایی سفارش دادم ولی فکر کنم چند تا کار از جمال زاده بود و یادم اومد عبید زاکانیی محجوب این عبید هم نابغه ای بوده واسه خودش من عبید رو دارم که اتابکی تصحیح کر ده و کامله ولی عبید محجوب کاملتره و چاپ امریکاس البته عبید اتابکی هم چاپ قبل از انقلابه خوب تا فردا که بگم چه کتابایی گرفتم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد