فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

ََََعلوم غریبه

سه شنبه، 11 آذر، 1382

ََََعلوم غریبه(مردم از ناشناخته ها میترسن)

قیدیما علوم به ۲ دسته جلیه و خفیه تقسیم میشد
و َعلوم جلیه همین علم معمول و علوم خفیه به ۵ قسمت :
۱ـکیمیا
۲ـلیمیا
۳ـهیمیا
۴ـسیمیا
۵ـریمیا
تقسیم میشد.
همین جا یه چیزو روشن کنم:
همیشه تو کشور ما یه عده دوست دارن در مقابل یه چیزایی وایسن
قبول دارم سالها از اسم این علوم به طرز وحشیانه ای سو استفاده شده و کلاشی ولی یه عده میگن من این خرافات قبول ندارم .اگه این حرفو در مورد کلاشای که مردمو سر کیسه میکنن بگن درسته ولی...بگذریم
بعد اینکه یه عده ای این موضوعاتو چیزای معنوی دونستون و از این طریق ردش کردن در صورتی که این علوم ربطی به موضوعات معنوی نداره.
این جمله رو هم از رایل بگم که مردم از ناشناخته ها میترسن
خوب هر کدوم از این ۵ تا علوم به موضاعات خاصی مربوت میشه که مفصلن میگم.
علوم غریبه که بعضیاش ایناست
جفر:علم اعداد
رمل:علم نقطه
علم الواح
این علوم ربطی هم به عربا نداره شاید اسما این جور تداعی کنه ولی مگه عربا از این چیزا سر در میارن
بعد اینکه این علوم رو با جزوه و کتاب نمیشه یاد گرفت نکه قابلیتشو نداشته باشه بلکه داره
ولی هر کس ادعای در این زمینه میکنه ۱۰۰ درصد دروغه
چون این علوم رو هر کسی نمی دو نه و کسی هم که بدونه این کارو نمیکنه
خیلی از استاد و شاگردا همدیگرو پیدا میکنن و قبل از اشنایی با همدیگه اشنان(تاثیر گئاری از دور)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد