فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

فصل سرد من

وقتی عشق عشق واقعی باشد زمان حرف احمقانه ایست

من این جا هستم عاشق تو

سه شنبه، 18 آذر، 1382
من این جا هستم عاشق تو
من این جا هستم عاشق تو
میخوام یکم از تنهای هام بگم
همه ما یه جور محکوم به تنهایی هستیم همیشه تنهاییم
نمیدونم بده یا خوب ولی برای من لذت بخشه نمیدونم چرا میگم لذت بخش؟؟؟
بعضی وقتا سرمو بین دستام میگیرم گریه میکنم .
خیلی طولانی
غم تنهایی اسیرت میکنه تا بخوای بنجنبی پیرت میکنه
دیشب تا ساعت ۵ بیدار بودم ۵ که خوابیدم ۴ بعد ظهر بیدار شدم
حوصله هیچ کاری نداشتم
تا شعاع ۲ متریم کتاب ولو بود ترانه های شکیرا رو ور میدارم از البوم barefeet اهنگ i am here رو میخونم
چه قدر بعضی جاهاش قشنگه
من این جا هستم عاشق تو
حذف شده از عکس ها و دفترچه های خاطرات تو
تمام چیزها و یادگاری ها
نمیتوانم درک کنم
دارم دیوانه میشوم
و از خودم دلقک بازی
در میاورم
شبی که به روز دیگر تعلق دارد
و در این باره کاری نیست که بتوانم انجام دهم
خیلی خوشم اومد کلن از اهنگای شکیرا خوشم میاد نه همش بعضیاش واقعن قشنگه
پا میشم یه نوار میزارم لاو استوری این نسخه ای که من دارم یکی تر جمه ی فارسیشم دکلمه میکنه فکر کنم از رادیوی زمان شاه ظبط شده
از کجا اغاز کنم...
چشمامو بهم گذاشتم خیلی گیرا و قشنگه تو اهنگ غرق میشم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد